درباره شادوشیک

شادوشیک یک فروشگاه اینترنتی نیست!

شادی پناهی مدیر و موسس گالری شادوشیک با هدف فرصت تجربه حس تازگی، زیبایی و مدرن بودن با ایجاد یک تغییر کوچک، این گالری را خلق کرده است.
شادوشیک محصول ذهنی خلاق، خوش ذوق، پرانگیزه و آرمانگراست.

شادی پناهی اعتقاد دارد که شما از شادوشیک تابلو خریداری نمی کنید بلکه پنجره ای به سوی هرآنچه حالتان را تغییر میدهد ایجاد میکنید.

همچنین بر این باور است که آنچه شادوشیک را منحصر به فرد میکند، تلفیقی از احساس سرزندگی، شادی، مدرن بودن و زیبایی است. در مقطع زمانی کنونی، ساده ترین، راحت ترین و تاثیرگذارترین راه برای پیدا کردن حس خوب، تغییر محیط بوسیله انتخاب های سنجیده است.

هنگامی که پشت میز کار خود هستید دیدن یک تصویر از بینهایت میتواند سرآغاز ایده پردازی شما باشد. هنگام نوشیدن یک فنجان قهوه و دیدن تصویری از طبیعت، می‌تواند لذت نوشیدن را برایتان دوچندان کند. هنگامی که کودک شما در اتاقش مشغول بازی است، دیدن تصاویر جالب میتواند تاثیر بسزایی در تقویت قوه تخیل و دقت او بگذارد. به عقیده ایشان، آنچه روح انسان‌ها را نوازش می‌کند از دیرباز رنگ ها بوده اند و زندگی صنعتی ما را از لمس هرچه بیشتر طبیعت، مناظر زیبا، تصاویر انگیزه بخش محروم کرده است.
حال، در شادوشیک روح شما با نمایش تصاویر پرمعنا، تاثیرگذار و زیبا در محیط کار، اتاق نشیمن، اتاق کودک و هر محیطی که شما در آن هستید، نوازش می‌شود.

از اینکه گالری شادوشیک را به جهت تاکید بر خاص بودن و منحصربه‌فرد بودن و خوش سلیقه‌گی خودتان انتخاب کردید، خوشحالیم و به این اعتماد، احترام میگذاریم.

ایشان امیدوار است با حضور محصولات شادوشیک در محیط اطراف‌تان، ارتباط نزدیکی با خود درون و خود بیرونتان ایجاد کنید و فراوانی در جریان مسیر زندگی شما قرار گیرد.

شادوشیک همراه شماست تا از این پس هدایای خاص، گرانبها و خاصی از شما کنار دوستان و عزیزانتان به یادگار بماند.

مشاوره رایگان