چه تابلویی برای دکوراسیون دفتر اداری مناسب است؟

منتشر شده در1400.06.01

با انتخاب یک تابلو منحصر به فرد برای دفتر کار، علاقه و دوق خود و کارمندان را چندین برابر کنید. انتخاب یک تابلو زیبا، خوش رنگ با طرح لاکچری متناسب با نوع کاری که در آن دفتر کار انجام می‌شود، نیازمند دانش و اطلاعات می‌باشد. برای مثال تابلویی که به سالن زیبایی و مزون جلوه و زیبایی می‌بخشد، با تابلویی که برای یک محیط اداری و مهندسی مناسب است، تفاوت از زمین تا آسمان دارد. در این مقاله تابلو مناسب برای محیط‌های کاری را برای شما مفصلا توضیح داده ایم.

تابلو جذاب مناسب دفتر کار

اغراق نیست اگر بگوییم تقریبا نیمی از مفیدترین زمان عمر انسان، در محیط کار سپری می‌شود. به اصطلاح دفتر کار خانه دوم به حساب می‌آید. همین موضوع باعث شده تا به اهمیت دکوراسیون دفتر کار بیشتر توجه شود. یکی از بهترین راه‌ها برای دیزاین محیط کار که تاثیر زیادی بر زیبایی و پرستیژ فضا دارد، استفاده از تابلو برای دکوراسیون دفتر اداری است. انتخاب تابلو مناسب باعث ایجاد انرژی و شور و هیجان در محیط می‌شود. همچنین تاثیر شگرفی بر نشاط کارمندان و میزان عملکرد آن‌ها دارد.

همانطور که گفته شد، استفاده از تابلو مناسب دفتر کار ساده‌ترین راه برای ایجاد جذابیت و دکوراتیو کردن محیط است. کاغذ دیواری، گذاشتن کفپوش مناسب و… روش‌های پر هزینه و زمان‌بری هستند. از آنجا که دکور دیوار بر زیبایی محیط کار تاثیر زیادی می‌گذارد، قرار دادن تابلو مخصوص دفتر کار باعث شیک شدن دیوار می‌شود و چشم انسان خسته نمی‌شود.
ما در شادوشیک مقاله‌ای برای شما تهیه کردیم که با خواندن آن می‌توانید انتخاب بهتری برای خرید تابلو برای دفتر کار داشته باشید.

نکات جذاب برای انتخاب تابلو مناسب دفتر اداری

برای انتخاب تابلو مناسب دفتر کار باید به عوامل گوناگونی توجه کرد. مهمترین نکته نوع کاری که که در آن محیط انجام می‌شود در چه حوزه‌ای است؟

نوع کار اداری و رسمی است یا هنری؟

چه اهداف و ارزش‌هایی دارد؟

نوع دکوراسیون و دیزاین دفتر کار به چه صورت است؟

بیشتر از چه رنگ‌هایی در فضا استفاده شده است؟

تمام این سوالات در انتخاب بهترین تابلو برای محیط کار مطرح می‌شود و پاسخ مناسب به این مسائل، می‌تواند در انتخاب تابلو مناسب تاثیر گذار باشد. موضوع تابلو نیز از نکاتی است که باید به آن توجه شود. برای مثال استفاده از یک تابلو با طرح طبیعت، می تواند شادی‌بخش باشد و ایجاد انگیزه کند.

نکته دیگری که باید آن را مد نظر داشت، رنگ تابلو است. بهتر است از رنگ‌هایی که انرژی کارمندان را زیاد می‌کند استفاده شود. رنگ های تیره و مات باعث خستگی چشم و دلمردگی می‌شود.

 

تابلو مناسب برای دلنشین شدن دفتر کار

 

تابلو انگیزشی انتخابی ایده آل برای دیزاین دفاتر اداری

تابلوهای با تم طبیعت با تصاویر جذاب و زنده که از انواع تابلو انگیزشی هستند، که انگیزه پخش می‌کنند و باعث بالا رفتن انرژی و شور و هیجان کارمندان می‌شوند انتخاب مناسبی برای محیط کار اداری می‌باشند. همچنین تابلو تایپوگرافی دفتر کار با جملات انگیزشی نیز مناسب است. چرا که هر بار خواندن آن، روح تازه‌ای به انسان می‌بخشد.

 

تابلو انگیزشی انتخابی ایده آل برای دیزاین دفاتر اداری

 

تابلو رنگی انتخابی جذاب برای مکان های هنری

تابلوهای رنگی و با سبک هنری، حال و هوای دفتر کار را دل انگیزتر می‌کند. مکان‌های هنری مثل مزون که تابلو خاص و خلاقانه با طرح مد و لباس رنگی می‌تواند ذوق و سلیقه را در افراد آنجا بالا ببرد. همچنین برای کافه‌ها تابلو کافی بار با طرح‌ها و رنگ‌های مناسب همان محیط، انتخاب جذابی می‌تواند باشد. با توجه به سبک کافه، می‌توان از تابلوهای مفهومی هم استفاده کرد. برای سالن‌های زیبایی نیز که یک مکان هنری محسوب می شود، تابلو طرح گل و عروس و داماد فضا را دلنشین و زیبا می‌کند.

 

تابلو رنگی انتخابی جذاب برای مکان های هنری

 

تابلو آرامش‌بخش برای مطب و مراکز درمانی

مراجعین این مکان‌ها معمولا افرادی هستند که از نظر روحی و جسمی شرایط مساعدی ندارند. معمولا این افراد مدتی را در صف انتظار می‌مانند تا نوبتشان شود. با استفاده از تابلوهایی که انرژی مثبت دارند و رنگ‌های آرامش‌دهنده مثل رنگ سبز یا آبی( نقاشی‌هایی با طرح طبیعت یا آسمان آبی) در آن‌ها به کار رفته است می‌توان کمی از استرس بیماران را کاهش داد. مطب‌های روانشناسی، دندانپزشکی و مطب زیبایی از جمله مکان‌هایی هستند که می‌توان این تابلوها را در آنجا به کار برد.

 

تابلو آرامش‌بخش برای مطب و مراکز درمانی

 

تابلو بناهای مشهور بهترین انتخاب برای شرکت های معماری و ساختمانی

خلق بنا و ساختمان اصلی‌ترین کاری است که یک معمار و مهندس ساختمان انجام می‌دهد. استفاده از تابلوی بناهای مشهور می‌تواند به خلق ایده و بزرگ اندیشیدن آنان کمک شایانی بکند. تابلو مدرن دفتر کار انتخاب ایده‌آلی برای ایجاد محیط زیبا و لاکچری است. بنابراین بهتر است تابلوهای طرح ساختمان، برج، پل‌ها و… متناسب با رنگ مبلمان شرکت، استفاده شود.

 

تابلو بناهای مشهور بهترین انتخاب برای شرکت های معماری و ساختمانی

 

تابلو رسمی برای دفتر مدیریت

اتاق مدیریت نماد قدرت یک شرکت است. بنابراین باید تابلو رسمی با طرح شیک و به انگیزه‌بخش در آن به کار برده شود. اندازه تابلو باید بزرگ باشد. طرح این تابلو باید اتاق را متفکرانه و بزرگ تر نمایش بدهد. بهترین مکان برای نصب تابلو، پشت میز مدیریت است. تابلو نقاشی طرح اسب یا کره زمین می تواند انتخاب مناسبی باشد.

 

تابلو رسمی برای دفتر مدیریت

.

در نهایت کدام تابلو را برای دفتر کار خود انتخاب کنیم؟

همانطور که در این مقاله گفتیم، تابلو مناسب هر دفتر کار با مکان دیگر تفاوت دارد. پس متناسب با حوزه کاری باید تابلو مناسب را انتخاب کنیم. در این مقاله سعی کردیم مطالبی که به انتخاب بهتر برای تابلو دفتر کار کمک می کند را برای شما بازگو کنیم.  امیدواریم با استفاده از این مطالب بتوانید محیط کار خود را زیباتر کنید و دکوراسیون دفتر کار خود را با انتخاب یک تابلو جذاب تکمیل کنید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تاثیر تابلو بر دکوراسیون به مقاله های مجله هنری شادوشیک مراجعه کنید.

مشاوره رایگان