خرید هدیه برای دفتر کار

منتشر شده در1400.10.22

هدیه دادن در دفتر کار می تواند باعث ایجاد روحیه و انگیزه در محیط کار شود. ایده های جذاب و متنوعی را می توان برای هدیه دفتر کار انتخاب کرد. هدایایی مثل پاوربانک، هدفون، سررسید سفارشی، ماگ تبلیغاتی، کتاب، کارت هدیه و وسایل رومیزی نمونه هایی هستند که می توان انتخاب کرد. یکی از بهترین ایده ها برای هدیه دادن، انتخاب یک تابلو شیک و جذاب متناسب با حوزه کاری است.

خرید هدیه برای دفتر کار

برای انتخاب و خرید تابلو دکوراتیو مناسب دفتر کار می توانید با مطالعه این مقاله یک انتخاب بسیار مناسب برای هدیه دادن داشته باشید.

انتخاب تابلو مناسب برای هدیه به مشاغل مختلف

انتخاب تابلو مناسب برای هدیه دادن به شرکت ها یک انتخاب هوشمندانه است. چراکه وجود تابلو مقابل چشمان آن ها همیشه یادآور شما خواهد بود. به علاوه انتخاب هدیه برای همکار شاید کمی سخت به نظر برسد. برای انتخاب تابلو دفتر کار می بایست حوزه کاری را در نظر گرفت و متناسب با آن یک طرح شیک انتخاب کرد. برای مثال طرح تابلویی که برای دفتر مدیرعامل انتخاب می شود با تابلوی یک کافه و رستوران متفاوت است.

انتخاب تابلو مناسب برای هدیه به مشاغل مختلف

تابلو خاص و خلاقانه با طرح های جذاب؛ هدیه ایده آل برای شرکت ها

معمولا برای افتتاحیه شرکت ها یا جشن ها و مراسم های مرسوم، هدایایی در نظر گرفته می شود. بهترین طرح برای شرکت ها تابلو خاص و خلاقانه است. طرح این تابلوها با دنیای دیجیتال ارتباط نزدیکی دارد. مثلا طرح مکعب روبیک، فضای ابری، فضای دیجیتال، طرح جدید و خلاقانه انسان و حیوان و تابلوهای مدرن آبسترکت مفهومی با طرح شخصیت های مشهور جهان نمونه هایی از تابلو خاص و خلاقانه هستند. این تابلوها هدیه بسیار مناسبی برای شرکت های طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ، دفاتر فروش، آتلیه های هنری و مطب های پزشکی می باشند. با هدیه دادن این تابلوها، خاطره ماندگاری از خود در ذهن افراد ایجاد کنید.

تابلو انگیزشی هدیه ای مناسب برای استارتاپ ها

اگر بخواهیم یک هدیه مناسب برای شرکت های استارتاپی انتخاب کنیم تابلو انگیزشی می تواند بسیار هوشمندانه باشد. تابلو انگیزشی به خاطر سادگی رنگ و طرح، به راحتی با دکوراسیون شرکت ها هماهنگ می شود. همین امر باعث شده تا در انتخاب هدیه کار شما آسان تر شود. تابلوهای انگیزشی با جملات زیبا و انگیزه بخش می تواند روحیه افراد را بالاتر ببرد. شما می توانید این تابلوها را در سایز دلخواه به صورت تکی یا چند تکه برای شرکت های استارتاپی و ایده محور هدیه ببرید. این تابلوها برای اکثر شرکت های مهندسی و کافه های هنری هدیه بسیار مناسبی می تواند باشد.

معیارهای انتخاب تابلو برای هدیه به مدیرعامل

انتخاب تابلو برای هدیه دادن به مدیرعامل شاید کمی پیچیده به نظر برسد و کمی سخت باشد. اصولا در اتاق مدیرعامل از وسیله های لوکس تری استفاده شده است. به همین دلیل تابلویی که برای آن انتخاب می شود می بایست حس قدرت را در طرح خود داشته باشد.

به علاوه طرح های سنگین تر و پرمعنا که نماد قدرت هستند اصولا هدیه مناسب تری می تواند باشد. سایز تابلو معیار دیگری است که هنگام انتخاب باید به آن توجه کرد. تابلویی که برای اتاق مدیرعامل هدیه می دهید بهتر است سایز بزرگ باشد تا به صورت تکی روی دیوار قرار گیرد و جلوه خاصی به اتاق ببخشد. تابلو پوینت آرت با طرح های جذاب انتخاب ایده آلی برای اتاق مدیر عامل می تواند باشد.

چه تابلویی بهترین هدیه برای دفتر کار است

تابلو برای کافه و رستوران؛ هدیه ای جذاب و به یادماندنی

برای افتتاحیه کافه و رستوران عزیزانمان همیشه هدیه ای به رسم یادبود می بریم که شاید انتخاب آن کمی ذهن ما را مشغول کند. تابلو آشپزخانه با طرح های بطری شراب، وسایل آشپزخانه، فنجان قهوه و تابلوهای تایپوگرافی با طرح های زیبا و جملات دلنشین می تواند برای هدیه دادن بسیار ایده آل باشد و فضای کافه را شیک تر کند. تنوع رنگ های به کار رفته در این تابلوها با چیدمان خاص کافه ها بسیار همخوانی دارد. به همین دلیل انتخاب آن ها برای هدیه دادن کار ما را بسیار راحت می کند.

در نهایت چه تابلویی بهترین هدیه برای دفتر کار است؟

تابلویی که برای هدیه دادن به دفتر کار انتخاب می کنیم می بایست متناسب با حوزه کاری آن شرکت انتخاب شود تا حس خوبی در افراد ایجاد نماید. همانطور که در این مقاله دیدید انواع مختلفی از تابلوها برای هدیه دادن معرفی شد و شما می توانید از فروشگاه اینترنتی شادوشیک برای بهترین انتخاب را در خرید تابلو برای دفتر کار داشته باشید.

مشاوره رایگان