برای خرید تابلو پسرانه چه ویژگی‌هایی را باید در نظر گرفت؟

منتشر شده در1400.07.18

چیدمانی که برای هر اتاق خوابی در نظر گرفته می شود بستگی به روحیات و طرز فکر صاحب آن دارد. انتخاب یک تابلو زیبا برای اتاق خواب علاوه بر زیبایی و تکمیل چیدمان، از نظر هزینه نیز بسیار مقرون به صرفه است. برای اتاق خواب پسرانه می توان تابلوهای متنوعی انتخاب کرد و فضای آن را جذاب تر کرد. اگر می خواهید بهترین تابلو را با توجه به سن و سلیقه پسرانه انتخاب کنید و با ویژگی های آن آشنا شوید مطالب این مقاله را از دست ندهید.

برای خرید تابلو پسرانه چه ویژگی‌هایی را باید در نظر گرفت؟

اتاق خواب محل آرامش و رهایی از هیاهوی روزانه است. بنابراین بسیار مهم است که فضای آن زیبا و آرامش‌بخش باشد. همچنین خواب مناسب باعث می‌شود تا میزان یادگیری، حافظه، تمرکز و انرژی افراد بالاتر برود و بازدهی بیشتری در طول روز داشته باشند.

به همین دلیل چیدمان اتاق خواب و رنگ بندی وسایل بسیار حائز اهمیت می‌باشد. تابلو، زیبایی اتاق خواب است و به دیوارها حس زنده بودن می‌دهد. بسیار مهم است که متناسب با جنسیت و سلیقه آدم‌ها بتوانیم بهترین انتخاب را برای جلوه بخشیدن به اتاق خواب داشته باشیم. از آنجایی که سبک دکوراسیون و رنگ وسایلی که برای اتاق خواب پسرها انتخاب می‌شود متفاوت از اتاق خواب دخترها است، طرح و رنگ تابلویی که برای پسرها مناسب است نیز با اتاق خواب دخترها متفاوت است. اگر برای کودک پسر خود تابلو انتخاب می‌کنید باید به یکسری نکات با توجه به نیازهای او توجه کنید مثل شاد و مهیج بودن رنگ و طرح تابلو. چرا که کودک در سن یادگیری است و ذهن او در حال رشد است. همچنین اگر برای پسر نوجوان یا جوان تابلو انتخاب می‌کنید باید طرح های متفاوت تری را برای آنان مدنظر قرار دهید. مثل تابلو طرح های وینتیج یا شخصیت‌های قهرمان فیلم و سریال‌ها!

اگر می‌خواهید با این ویژگی‌ها برای یک انتخاب جذاب آشنا شوید در این مقاله از شادوشیک با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در این باره بدست آورید.

کدام رنگ، پسرها را بیشتر جذب خود می‌کند؟

رنگبندی در دکوراسیون نقش بسیار اساسی دارد. انتخاب یک رنگ زیبا و جذاب می‌تواند معجزه‌ای شگرف در دکوراسیون باشد. اولین نکته‌ای که برای انتخاب رنگ تابلو برای فرزند پسر خود باید در نظر بگیرید توجه به رنگ دیوار اتاق خواب است. برای انتخاب بهترین رنگ برای اتاق خواب پسرانه باید سن او را در نظر گرفت. چرا که برای سنین کودکی معمولا از رنگ‌های ملیح استفاده می‌شود.

بهترین رنگ برای اتاق کودک پسر تا سه سالگی استفاده از رنگ‌های خنثی، آرامش بخش و مکمل آن‌هاست. مثل طوسی و آبی! رنگ آبی طیف‌های وسیعی دارد و از لطیف‌ترین تا تیره‌ترین رنگها را شامل می‌شود. همچنین بهتر است از رنگ‌های روشن برای طرح تابلوها در این دوره سنی بیشتر استفاده شود و رنگ‌های تیره و تند و تیز به کار نرود. زیرا در روحیه کودک تاثیرات خوبی نخواهد گذاشت.

سنین نوجوانی دوره‌ای حساس و پراهمیت برای پسرها است. با یک انتخاب درست رنگ تابلو می‌توانید موجب آرامش روحی او شوید یا اینکه به مشکلات روحی او بیشتر دامن بزنید. در دوره نوجوانی معمولا رنگ‌های پرانرژی مثل قرمز یا نارنجی بسیار مورد پسند آن‌هاست. همچنین رنگ‌های تیره تر نیز گزینه مناسبی برای آن‌ها می‌باشد. مثل رنگ خاکستری تیره، سورمه‌ای و مشکی.

برای جوانان پسر بهتر است از رنگ‌های گرم برای تابلوها بیشتر استفاده شود. زیرا این رنگ‌ها انرژی‌بخش هستند و حس خوشایندی را در آنان ایجاد می‌کنند.

کدام رنگ، پسرها را بیشتر جذب خود می‌کند؟

سن و سال پسرها، نکته ای که باید به آن توجه داشت!

سلیقه پسرها در سنین مختلف تغییر می‌کند. همچنین نیاز آن ها نیز در هر دوره سنی متفاوت است. به همین دلیل طرح و نقش تابلویی که برای اتاق خواب یک کودک دو ساله انتخاب می‌شود بر اساس نیازهای سنی همان دوره است و طبیعتا با تابلو اتاق خواب پسر در سن 20 سالکی فرق می‌کند. بهتر است ابتدا نیازهای هر سن و شخصیت را در نظر گرفت سپس بر اساس آن بهترین طرح تابلو را برای آن انتخاب کرد.

سن و سال پسرها، نکته ای که باید به آن توجه داشت!

تابلو حیوانات و اکسسوری پسرانه ایده آل اتاق خواب کودک

برای داشتن بهترین انتخاب برای تابلو اتاق خواب پسرانه بهتر است از طرح‌های مورد پسند آن ها استفاده شود. مثلا طرح اکسسوری پسرانه و اسباب بازی ها. همچنین کودکان مخصوصا پسرها عاشق حیوانات هستند انتخاب تابلو حیوانات ایده جالبی می تواند باشد. چرا که طرح کارتونی حیوانات در این تابلوها هم رنگبندی شادی دارد و هم تصویر آن ها بامزه و دلنشین است.

تابلو حیوانات و اکسسوری پسرانه ایده آل اتاق خواب کودک

تابلو وینتیج، باب سلیقه پسران نوجوان

سلیقه نوجوانان در این دوره تفاوت زیادی با دوره های دیگر دارد. این برهه از سن زمان بروز خلاقیت‌هاست. همچنین در این سن انتخاب های حساسی توسط آن ها گرفته می شود. تابلو وینتیج با تنوع بالای طرح و رنگ اغلب مورد پسند پسرها قرار می گیرد. اگر دکوراسیون اتاق نوجوان شما با سبک کلاسیک چیده شده باشد تابلو سبک وینتیج انتخاب مناسبی برای اتاق خواب نوجوان پسر شما است.

تابلو وینتیج، باب سلیقه پسران نوجوان

تابلو فیلم و سریال یک انتخاب ایده‌آل برای آقاپسرها

یکی از طرح‌هایی که بیشتر پسرها را جذب خود می کند تابلو فیلم و سریال است. شخصیت‌های اصلی و قهرمان فیلم‌های روز دنیا مثل فیلم بازی تاج و تخت یا شخصیت‌های سریال friends ایده‌های جالبی هستند که فضای جالبی در اتاق خواب ایجاد می‌کنند. پسرها در این سن معمولا به سمت هنر و موسیقی کشش بالایی پیدا می‌کنند. تابلو سبک پاپ آرت نیز گزینه مناسبی برای اتاق خواب پسرانه است. این تابلوها تصاویر برجسته هنری و ورزشی را با رنگ آمیزی دلنشینی به نمایش درآورده است.

تابلو سریال بازی تا ج و تخت تابلو فیلم و سریال تابلو فیلم و سریال یک انتخاب ایده‌آل برای آقاپسرها

تابلوهای انگیزشی و تایپوگرافی طرحی شیک برای اتاق خواب پسرها

یکی از تابلوهایی که بسیار مورد پسند پسرها قرار می‌گیرد و اکثر چیدمان‌های مدرن و خاص اتاق خواب پسرها همخوانی دارد تابلو تایپوگرافی انگیزشی است. تابلو انگیزشی جملات امیدبخش و انرژی بخشی دارد که جلوه خاصی به فضای اتاق خواب می‌بخشند.

ویژگی های تابلو پسرانه

در نهایت اسرار انتخاب تابلو برای پسرها چیست؟

برای انتخاب تابلو برای اتاق خواب پسرانه باید نکاتی را مدنظر قرار داد. از جمله رنگ و طرح تابلو متناسب با سن پسرها، بسیار حائز اهمیت است. همانطور که مفصل در این مقاله گفتیم سلیقه پسرها در سنین مختلف تغییر می‌کند. به همین دلیل انواع تابلوها با سبک و رنگ‌های متناسب با اتاق خواب پسرانه را برای شما توضیح دادیم. برای اطلاعات کامل‌تر درباره انتخاب و خرید تابلو اتاق خواب، می‌توانید مقاله‌های بیشتری در مجله هنری شادوشیک را مطالعه نمایید.

مشاوره رایگان